اختلالات اسکلتی – ماهیچه ای ناشی از کار (WMSDs)

چک لیست بازدید از بخش اداری (ستادی)

چک لیست بازدید از بخش اداری (ستادی) 

(Checklist visit the office (headquarters 

 محیط های اداری نیز همانند محیط های کاری ممکن است دارای خطرات بالقوه ایمنی و بهداشتی باشند. افراد زیادی از پرسنل ستادی در دفاتر مشغول کار هستند خطرات موجود را می توان با طراحی و چیدمان درست اجسام حذف کرد یا کاهش داد.

عدم رعایت مسایل ایمنی و بهداشتی در محیط کار می تواند سلامت کارمندان را به مخاطره اندازد. در این راستا ما چک لیستی را تهیه کردیم که موارد زیر محیط کار اداری را مورد بررسی قرار می دهد:

  • مواد خطرناک محیط کار اداری
  • امکانات بهداشتی
  • تدابیر امنیتی
  • روشنایی
  • انبار مواد
  • شرایط عمومی

موارد بالا در 32 سوال تنظیم شده است که ادامه مطلب میتونید دانلود کنید.

لطفا ابتدا در سایت ثبت نام کنید
ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

چک لیست بازدید از بخش اداری (ستادی)
مهندس لطفا به این مطلب امتیار دهید

    جمشیدی, کارشناس بهداشت حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشم. امید است که به کمک همه جوابگوی دوستان و همکاران عزیز باشم.
    با عضویت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی ACGIH از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!! تعداد افراد فیدبرنر
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید