چک لیست بازدید از بخش اداری (ستادی)
چک لیست بازدید از بخش اداری (ستادی)
(Checklist visit the office (headquarters
محیط های اداری نیز همانند محیط های کاری ممکن است دارای خطرات بالقوه ایمنی و بهداشتی باشند. افراد زیادی از پرسنل ستادی در دفاتر مشغول کار هستند خطرات موجود را می توان با طراحی و چیدمان درست اجسام حذف کرد یا کاهش داد.
عدم رعایت مسایل ایمنی و بهداشتی در محیط کار می تواند سلامت کارمندان را به مخاطره اندازد. در این راستا ما چک لیستی را تهیه کردیم که موارد زیر محیط کار اداری را مورد بررسی قرار می دهد:
- مواد خطرناک محیط کار اداری
- امکانات بهداشتی
- تدابیر امنیتی
- روشنایی
- انبار مواد
- شرایط عمومی
موارد بالا در 32 سوال تنظیم شده است که ادامه مطلب میتونید دانلود کنید.
ورود یا ثبـــت نــــام + فعال کردن اکانت VIP
مزایای اشتراک ویژه : دسترسی به آرشیو هزاران مقالات تخصصی، درخواست مقالات فارسی و انگلیسی، مشاوره رایگان، تخفیف ویژه محصولات سایت و ...
دیدگاهتان را بنویسید
می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟خیالتان راحت باشد :)