نماد اعتماد الکترونیکی

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی توسط سایت تخصصی دانشجویان بهداشت حرفه ای

لینک کوتاه: https://acgih.ir/?p=17594

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی توسط سایت تخصصی دانشجویان بهداشت حرفه ای

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی توسط سایت تخصصی دانشجویان بهداشت حرفه ای

سایت تخصصی دانشجویان بهداشت حرفه ای موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت (مرکز توسعه تجارت الکترونیک) گردید، لازم به ذکر است دریافت گواهینامه اعتماد الکترونیک، پروسه ای زمانبر بوده و مرکز تخصصی بهداشت حرفه ای پس از انجام مراحل قانونی طی چند ماه در بهمن سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت گواهینامه نماد اعتماد الکترونیکی شد.

  1. نماد اعتماد الکترونیکی به منظور جلب اعتماد کاربران در هنگام مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی است. اعطای این نماد بعد از دریافت کامل مشخصات و مدارک لازمه و تائید شرایط لازم، صورت می پذیرد.
  2. دریافت خدمات از سایت هایی که دارای این نماد هستند برای مشتریان کاملاً امن و بی خطر بوده و مشتریان با اعتماد کامل میتوانند از خدمات سایت های دارای نماد اعتماد استفاده نمایند به همین دلیل سایت هایی که موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی شده اند، توسط نهاد های مربوطه به صورت کامل تأیید شده و کاملاً قابل اعتماد می باشند
  3. این گواهینامه به پاس ارج نهادن به اقدامات مجموعه در راستای اهداف مشتری مداری و رعایت کامل قوانین کشور، استانداردها و اصول تجارت الکترونیک، توسط وزارت صنعت معدن و تجارت به وبسایت دانشجویان بهداشت حرفه ای اهدا شده که این خود نشان دهنده تلاش بی پایان مجموعه، به منظور ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان عزیز می باشد.

سایت دانشجویان بهداشت حرفه ای در جهت اطمینان خاطر شما عزیزان به هنگام ثبت سفارش و پرداخت، اقدام به دریافت نماد الکترونیکی و ساماندهی نموده است، همچنین می توانید به منظور مشاهده گواهینامه و اطلاعات آن، بر روی تصویر (نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی) در همین پست کلیک کنید.
logo-samandehi
logo

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید